اولین همایش ملی بازاریابی ورزشی

اولین همایش ملی بازاریابی ورزشی

The 1st National Spor Marketing Congress

پوستر اولین همایش ملی بازاریابی ورزشی

اولین همایش ملی بازاریابی ورزشی در تاریخ ۲۳ اردبهشت ۱۳۹۴ تا ۲۴ اردبهشت ۱۳۹۴ توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز در شهر تهران برگزار گردید.این همایش تحت حمایت سیویلیکا بوده است و به محض اتمام مراحل نمایه سازی، مقالات آن از طریق همین پایگاه منتشر خواهد شد.


در راستای ارتقای همکاری های علمی،تبادل اندیشه و ارائه یافته های نوین بین اساتید، پژوهشگران و دانشجویان به منظور رشد و تعالی تربیت بدنی و علوم ورزشی در حوزه بازاریابی ورزشی کمیته ملی المپیک، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز و موسسه آموزش عالی ایوانکی در نظر دارد اولین همایش ملی بازاریابی ورزشی در تاریخ 23 و 24 اردیبهشت ماه 1394 برگزار نماید. لذا از اساتید، پژوهشگران و دانشجویان محترم دعوت به عمل می آید تا با ارسال مقالات در محور های همایش شرکت کنند.

 

محورهای همایش:

-مدیریت بازاریابی در ورزش
-تبلیغات و ورزش
-گردشگری و ورزش
-بازاریابی الکترونیک و ورزش
-رفتار مصرف کننده در ورزش
-کارآفرینی در ورزش
-تحقیقات بازاریابی در ورزش
-برند و ورزش
-رسانه و ورزش
-اقتصاد و ورزش
-حامیان مالی و ورزش
-خصوصی سازی و ورزش