نخستین همایش ملی مدیریت بازاریابی گردشگری

نخستین همایش ملی مدیریت بازاریابی گردشگری

1st National Conference on Tourism Marketing Management

پوستر نخستین همایش ملی مدیریت بازاریابی گردشگری

نخستین همایش ملی مدیریت بازاریابی گردشگری در تاریخ ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ توسط دانشگاه غیرانتفاعی نیما و تحت حمایت سیویلیکا در شهر محمودآباد برگزار گردید.این همایش تحت حمایت سیویلیکا بوده است و به محض اتمام مراحل نمایه سازی، مقالات آن از طریق همین پایگاه منتشر خواهد شد.


اهداف همایش:

- برجسته کردن ضرورت و نقش سرنوشت ساز مدیریت بازاریابی گردشگری در اقتصاد کشور و مناطق هدف گردشگری

- برجسته کردن نقش بازاریابی در توسعه صنعت گردشگری

- جلب نظر سیاستگذاران و مدیران ارشد دولتی و خصوصی نسبت به مدیریت بازاریابی گردشگری

- تشویق اندیشمندان و صاحبنظران مدیریت بازاریابی و گردشگری و حوزه های مرتبط به ارائه دستاوردهای علمی و ارائه راهکارهای اجرایی برای توسعه صنعت گردشگری و ارتقای کمی و کیفی آن

 

 

محورهای همایش:

گردشگری و فناوری اطلاعات

 - بازاریابی گردشگری الکترونیک

توریسم (گردشگری) سلامت

 -بازاریابی مناطق طبیعی گردشگری سلامت

 -بازاریابی گردشگری سلامت در حوزه تخصصی

آسیب­ شناسی بازاریابی گردشگری در ایران

 -آسیب­شناسی گونه­های گردشگری با تأکید بر استان مازندران

 -موانع و محدودیت­های فرهنگی­، اقتصادی و بازاریابی مؤثر بر صنعت گردشگری

   -بازاریابی برند (نام و نشان تجاری) در صنعت گردشگری

    -مدیریت بازاریابی در صنعت گردشگری

راهکارهای ارتقاء جذب گردشگری در استان مازندران