سومین همایش بین‌المللی مدیریت رسانه

سومین همایش بین‌المللی مدیریت رسانه

3rd International Conference on Media Management

پوستر سومین همایش بین‌المللی مدیریت رسانه

سومین همایش بین‌المللی مدیریت رسانه در تاریخ ۱۵ آبان ۱۳۹۵ توسط شرکت رویداد پردازش ماندگار و تحت حمایت سیویلیکا در شهر اسلامشهر برگزار گردید.این همایش تحت حمایت سیویلیکا بوده است و به محض اتمام مراحل نمایه سازی، مقالات آن از طریق همین پایگاه منتشر خواهد شد.


با تصویب شورای سیاست گذاری و کمیته علمی، محور و هدف اصلی همایش، «تعامل دانشگاه‌ها و سازمان‌های رسانه‌ای» انتخاب و شعار «رسانه‌ها و مخاطب» برای همایش برگزیده شد.

محور های همایش:

مدیریت رسانه:
اقتصاد و رسانه، نظارت و رسانه، حقوق و رسانه، تکنولوژی‌های رسانه‌ای، مدیریت رسانه استراتژیک، وب و رسانه، سواد رسانه ای، دین و رسانه، مدیریت خبر و ...
 
علوم ارتباطات:
آینده رسانه، اقناع و تبلیغ، مخاطب شناسی، روزنامه نگاری و ...

علوم اجتماعی و رفتاری:
جامعه شناسی رسانه، رسانه و توسعه، جامعه‌شناسی سازمانهای رسانه ای، فرهنگ و رسانه، روانشناسی رسانه، اخلاق و رسانه، اصول و مبانی فلسفی رسانه و ...

 و سایر موضوعات مرتبط با همایش