دومین همایش بین‌المللی مدیریت رسانه

دومین همایش بین‌المللی مدیریت رسانه

پوستر دومین همایش بین‌المللی مدیریت رسانه

دومین همایش بین‌المللی مدیریت رسانه در تاریخ ۲۶ دی ۱۳۹۴ توسط شرکت رویداد پردازش ماندگار و تحت حمایت سیویلیکا در شهر تهران برگزار گردید.این همایش تحت حمایت سیویلیکا بوده است و به محض اتمام مراحل نمایه سازی، مقالات آن از طریق همین پایگاه منتشر خواهد شد.


محورهای همایش:

-مدیریت:
نظریه‌های جدید مدیریت رسانه، مدیریت استراتژیک رسانه، مدیریت سازمان‌های رسانه‌ای و ...
-علوم ارتباطات:
آینده رسانه، سواد رسانه ای، اقناع و تبلیغ، فرهنگ و رسانه، دین و رسانه، مخاطب شناسی و ...
-اقتصاد:
اقتصاد رسانه و ...
-علوم اجتماعی و رفتاری:
رسانه و توسعه ، جامعه شناسی فرهنگی، جامعه‌شناسی رسانه ، روشهای تحقیق در رسانه، روانشناسی در مدیریت، روانشناسی رسانه، اخلاق و رسانه، نظارت و رسانه و ...
-فلسفه رسانه، فلسفه مدیریت
-حقوق و رسانه، حقوق ارتباطات
-تکنولوژی‌های رسانه‌ای
-و سایر موضوعات مرتبط با همایش



مقالات پذیرش شده در دومین همایش بین‌المللی مدیریت رسانه