کیفیت خدمات در گردشگری و مهمان نوازی:تجربه میراث ایرانی

کیفیت خدمات در گردشگری و مهمان نوازی:تجربه میراث ایرانی

پوستر کیفیت خدمات در گردشگری و مهمان نوازی:تجربه میراث ایرانی

کیفیت خدمات در گردشگری و مهمان نوازی:تجربه میراث ایرانی در تاریخ ۲۶ تیر ۱۳۹۵ تا ۲۷ تیر ۱۳۹۵ توسط شهرداری - اتاق بازرگانی میراث فرهنگی و استانداری اصفهان و تحت حمایت سیویلیکا در شهر اصفهان برگزار گردید.این همایش تحت حمایت سیویلیکا بوده است و به محض اتمام مراحل نمایه سازی، مقالات آن از طریق همین پایگاه منتشر خواهد شد.


همایش کیفیت خدمات در گردشگری و مهمان نوازی: تجربه میراث ایرانی، در تاریخ 27-26 تیرماه 95 ( بعلاوه تور دو روزه پس از همایش ) در شهر اصفهان، مهد میراث فرهنگی ایران برگزار خواهد شد.

 

محورهای همایش:

-کیفیت خدمات در گردشگری و مهمان نوازی
-آموزش منابع انسانی در جهت کیفیت خدمات
-مدل های مدیریت کیفیت جامع
-عوامل تعیین کننده و نتایج کیفیت خدمات
-شیوه های برتر و روشهای نوین تضمین کیفیت
-کیفیت خدمات و تجربه گردشگر
-کیفیت خدمات و بازارهای خاص گردشگری
-سیاستگذاری، تدوین، اجرا و تضمین کیفیت استراتژیک
-قیمت گذاری خدمات و مدیریت درآمد
-معیارهای کلیدی در سیستمهای رتبه بندی هتل/ گردشگری و جوائز مدیریت کیفیت