دهمین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک

دهمین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک

International Conferenceon Strategic Managment

پوستر دهمین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک

دهمین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک در تاریخ ۳ آذر ۱۳۹۲ تا ۴ آذر ۱۳۹۲ توسط انجمن مدیریت استراتژیک (راهبردی) و تحت حمایت سیویلیکا در شهر تهران برگزار گردید.این همایش تحت حمایت سیویلیکا بوده است و به محض اتمام مراحل نمایه سازی، مقالات آن از طریق همین پایگاه منتشر خواهد شد.


اهداف کنفرانس:


- فراهم نمودن بستری برای تبادل نظر میان دانشگاهیان، استراتژیست­ ها و فعالان کسب­ وکارها
- تبیین تأثیر مدیریت استراتژیک بر روند توسعۀ پایدار سیاسی و اقتصادی
- تبیین جایگاه مدیریت استراتژیک در فرایند تصمیم­ سازی مدیران کشور
- انتخاب، معرفی و تقدیر از مهم ترین دستاوردهای مدیریت استراتژیک کشور

محورها و موضوعات کنفرانس:

- رویکردها و مدلهای مدیریت استراتژیک
- جهانی­ سازی و تجارت الکترونیک و چالش­ های مدیریت استراتژیک
- حاکمیت شرکتی (Corporate Governance): مسائل و روابط بین مدیران سازمان
- ملاحظات اخلاقی و مسئولیت­های اجتماعی
- مدلها و رویکردهای مختلف تحلیل صنعت
- رویکردهای ارزیابی ریسک
- شناسایی بازارهای بالقوه در کشورهای در حال توسعه
- ملاحظات استراتژیک در مدیریت روابط بین سهامداران
- رویکردهای ارزیابی هوش رقابتی (Competitive Intelligence)
- مدیریت فرهنگ سازمانی (Corporate culture) برای مزیت های رقابتی بین­ المللی
- رویکردهای فرموله­ بندی استراتژی شرکتی (Corporate strategy)
- تحلیل SWOT و پی­ ریزی استراتژی کسب­ وکار (Business strategy)
- انواع استراتژی­های رقابتی کسب­ وکار
- انواع استراتژی­ های تعاونی (Cooperative strategy)
- رویکردها و تکنیک­ های تحلیل پورتفولیو (Portfolio analysis)
- ساختارهای سازمانی پیشرفته
- تحلیل وضعیت (Situational analysis) در برنامه ریزی استراتژیک
- رهبری و مدیریت استراتژیک
- سناریونگاری شرکتی برای تولید آلترناتیوهای استراتژیک
- مدیریت فرهنگ شرکت در پروسۀ پیاده­ سازی اثربخش استراتژی ها و مقررات
- رابطۀ مدیریت برمبنای هدف با مدیریت استراتژیک
- رابطۀ مدیریت کیفیت فراگیر (TQM) با مدیریت استراتژیک
- ارزیابی عملکرد در مدیریت استراتژیک
- انواع کنترل در مدیریت استراتژیک
- طراحی خط مشی مناسب برای کنترل استراتژیک
- ملاحظات استراتژیک مدیریت تکنولوژی و نوآوری
- رویکردهای توسعۀ نوآورانۀ فرهنگ کارآفرینی
- ملاحظات استراتژیک مدیریت کسب­ وکارهای کوچک و کارآفرینی
- استراتژی سازمان­های غیرانتفاعی (Non-profit)
- نقش کارآفرین به عنوان استراتژیست
- مدیریت استراتژیک برای بخش دولتی
-  مدیریت استراتژیک سرمایه­ های عمومی (Public Funds)
- رابطۀ استراتژی و بودجه­ ریزی عمومی
- ائتلاف های استراتژیک
- استراتژی های شبکه ای



مقالات پذیرش شده در دهمین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک