ششمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی

ششمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی

The International Conference on Public Relations

ششمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی در تاریخ ۱۹ آبان ۱۳۸۹ تا ۲۰ آبان ۱۳۸۹ توسط در شهر تهران برگزار گردید.


اهداف
- معرفی اهمیت، جایگاه، توانمندی ها و ظرفیت های «صنعت- هنر» روابط عمومی کشور
- ارائه جدیدترین مطالب تخصصی و مقالات مرتبط
- تبادل تجارب پیرامون دستاوردهای نوین روابط عمومی
- تلاش برای فراهم آوردن فضای مناسب برای آشنایی، هم اندیشی و تعامل بخش های مختلف علمی و حرفه ای با یکدیگر
- تلاش برای معرفی نقش مدیران و کارشناسان روابط عمومی در برنامه ریزی ها و تصمیم گیری های سازمانی
- تلاش برای ارایه الگوها و مدل های علمی کاربردی مبتنی بر آموزه های دینی و بومی
- تلاش در راستای فرهنگ سازی و بسترسازی با رویکرد برنامه گرایی و نتیجه گرایی در روابط عمومی ها
- فراهم کردن زمینه آشنایی با تجارب موفق روابط عمومی ها در داخل و خارج کشور
- بررسی مشکلات و نارسایی های موجود و ارایه راه حل های اجرایی در جهت رفع آن ها

مخاطبان
- مدیران ارشد سازمان ها و شرکت های دولتی و خصوصی
- مدیران، کارشناسان و دست اندرکاران روابط عمومی
- مدیران و کارشناسان ارتباطات، بازاریابی، فروش، فناوری اطلاعات و تبلیغات

بخش های اصلی کنفرانس
برنامه های علمی
1. ارایه مقالات در قالب سخنرانی و پوستر
2. سخنرانی مسوولان، مدیران ارشد و استادان میهمان از داخل و خارج کشور
3. برگزاری کلینیک های تخصصی روابط عمومی
4. ارایه دستاوردها و ایده های کاربردی کنفرانس در قالب کتاب «برنامه عمل»
5. انتشار کتاب مجموعه مقالات کنفرانس، مولتی مدیا و ویژه نامه
6. اهدای یک دوره دو جلدی «دایره المعارف روابط عمومی» به ارزش 400 هزار ریال
7. بررسی بسته های فرصت های سرمایه گذاری در روابط عمومی ایران
 
برنامه های فن آوری
1. نمایشگاه تخصصی دستاوردها و توانمندی های روابط عمومی با محوریت تکنولوژی های نوین
2. پورتال ارتباطات الکترونیک کنفرانس
3. برقراری ارتباط به وسیله ویدئو کنفرانس

برنامه های فرهنگی
1. هدیه ویژه: اختصاص دو سهمیه رایگان اعزام به دوره آموزشی روابط عمومی در مالزی به ارزش 60 میلیون ریال از طریق قرعه کشی در مراسم اختتامیه کنفرانس
2. معرفی و تجلیل از پیشکسوتان و تعالی گران روابط عمومی
3. معرفی و تجلیل از کارشناسان برتر روابط عمومی در استان ها

سایر برنامه ها
1. ارایه گواهی حضور در کنفرانس به شرکت کنندگان به دو زبان فارسی و انگلیسی
2. ثبت اسامی و مشخصات شرکت کنندگان در مولتی مدیا
3. ترجمه همزمان کلیه سخنرانی ها به زبان فارسی

محورها و موضوعات اصلی کنفرانس
- روابط عمومی و توسعه انسانی
- ارتباطات انسانی و روابط عمومی سازمانی
- جهان مجازی و توسعه ارتباطات انسانی
- روابط عمومی پاسخگو، برقراری ارتباط
- روابط عمومی: توسعه انسانی ارتباط
- فن آوری ارتباطات در خدمت توسعه انسانی
- جهانی سازی ارتباط و توسعه انسان محور
- روابط عمومی:  مناسبات ارتباطی با محیط پیرامونی
- مدیریت و تصمیم گیری در روابط عمومی توسعه محور
- روابط عمومی توسعه و آینده پژوهی