دومین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات مالی

دومین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات مالی

Financial Services Marketing Center

پوستر دومین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات مالی

دومین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات مالی در تاریخ ۶ آذر ۱۳۸۹ تا ۷ آذر ۱۳۸۹ توسط مرکز بازاریابی خدمات مالی و تحت حمایت سیویلیکا در شهر تهران برگزار گردید.این همایش تحت حمایت سیویلیکا بوده است و به محض اتمام مراحل نمایه سازی، مقالات آن از طریق همین پایگاه منتشر خواهد شد.


دومین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات مالی

مرکز بازاریابی خدمات مالی، موضوع اصلی و محورهای فرعی دومین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات مالی را که در روزهای 6 و 7 آذرماه سال جاری در تهران برگزار می شود، جهت اطلاع اساتید، صاحبنظران، دانشجویان، مدیران و کارشناسان سازمانهای ارائه کننده خدمات مالی، به شرح زیر اعلام کرد:

موضوع کنفرانس (محور اصلی): بازاریابی راهبردی و مزیت رقابتی پایدار در بازار خدمات مالی

محورهای فرعی:
* توسعه تفکر راهبردی و هوشمندی تجاری در مؤسسات خدمات مالی
* فرایندها و مکانیزم های ایجاد و حفظ مزیت رقابتی پایدار در مؤسسات خدمات مالی
* نقش منابع سازمانی و آمیخته بازاریابی در ایجاد و حفظ مزیت رقابتی پایدار در بازار خدمات مالی
* محیط شناسی، تحقیقات بازار و توسعه راهبردهای بازاریابی خدمات مالی
* مدل ها و تکنیک‌های برنامه‌ریزی، مدیریت و اجرای راهبردهای بازاریابی در مؤسسات خدمات مالی
* نقش واحدهای عملیاتی (شعب بانکها، نمایندگی های بیمه، کارگزاریهای بورس و ...) در توسعه و اجرای راهبردهای بازاریابی
* مکانیزم های سنجش و ارزیابی عملکرد راهبردی در مؤسسات خدمات مالی
 تحلیل الگوهای موفق در تدوین و اجرای مدیریت راهبردی بازاریابی در مؤسسات خدمات مالی*


خاطرنشان می شود، در این اطلاعیه علاوه بر صاحبنظران و اساتید دانشگاهی و دانشجویان مقاطع دکترا و کارشناسی ارشد رشته های مرتبط، از مدیران و کارشناسان سازمان های ارائه کننده خدمات مالی، بویژه بانکها، موسسات مالی و اعتباری، صنعت بیمه، شرکتها و کارگزاریهای بورس و سرمایه گذاری جهت ارسال مقاله و مشارکت در برگزاری این کنفرانس دعوت بعمل آمده است.



مقالات پذیرش شده در دومین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات مالی