نخستین کنفرانس باشگاه مشتریان

نخستین کنفرانس باشگاه مشتریان

1st Conference on Customers Club

نخستین کنفرانس باشگاه مشتریان در تاریخ ۶ مهر ۱۳۹۱ توسط مرکز تخصصی باشگاه مشتریان - شرکت مهریاسان در شهر تهران برگزار گردید.



باشگاه مشتریان به عنوان یک رویکرد نوین در سیاست های توسعه بازار شرکت های معتبر و برندهای مطرح دنیا دیده می شود. شرکت ها به این نتیجه رسیده اند که بیشتر سود خود را از دسته کوچکی از مشتریان خود به دست می آورند و برای حفظ و توسعه رابطه آنها با خود همیشه به دنبال راه کارهای مناسب هستند. نگهداری و توسعه ارتباط با مشتری که منجر به فروش رو به بالا ، فروش جنبی و از همه مهمتر اجرای صحیح طرح های وفادارسازی می شود، مهمترین دلیل سازمان های تولیدی و خدماتی برای راه اندازی باشگاه های مشتریان است.در واقع باشگاه مشتریان، باشگاهی سازمان یافته توسط یک شرکت برای گروهی مشخص از مشتریانش جهت افزایش وفاداری و جلب رضایت مشتریان ،کاهش هزینه های بازاریابی و تبلیغات و در نتیجه افزایش درآمد شرکت ، می باشد. باشگاه مشتریان به عنوان یک بسته کامل در مراقبت از مشتریان, مدیریت ارتباط با مشتریان و وفادارسازی مشتریان امروزه از اهمیت بسیاری برخوردار شده است و از این رو ضروری است که برندها و شرکت های ایرانی نیز به این مقوله توجه جدی تری داشته باشند.
مرکز تخصصی باشگاه مشتریان CUSTOMERS CLUB CENTER به عنوان اولین مرجع تخصصی آموزش ، مشاوره و راه اندازی باشگاه مشتریان در ایران با همکاری شرکت مهریاسان و حمایت های علمی ، مالی و معنوی سازمان ها ، دانشگاه ها ، و شرکت ها و برند های برتر ایران، در راستای فرهنگ سازی و معرفی جدید ترین متد های راه اندازی و مدیریت باشگاه اعضا و مشتریان، قصد دارد نخستین کنفرانس باشگاه مشتریان را در تاریخ 6 مهرماه 1391 در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما ، با حضور بیش از 700 نفر از مدیران رده بالای سازمانها، شرکت های تولیدی و خدماتی و برندهای برتر ایران برگزار نماید.
نخستین کنفرانس باشگاه مشتریان قصد دارد با یک نگاه علمی و کاربردی راهکارها و چالش های راه اندازی و توسعه موفق باشگاه های مشتریان را در سازمان ها و صنایع مختلف مورد تحلیل و بررسی قرار دهد.حضور در این کنفرانس جهت آشنائی با روش های راه اندازی ، مدیریت و راهبری انواع باشگاه های مشتریان ، باشگاه اعضا ، باشگاه نمایندگان ، باشگاه هواداران و.. کاربرد دارد.
امید است این کنفرانس بتواند قدمی کوچک در راستای توسعه کسب وکار صنایع و سازمانها ، در "سال تولید ملی،حمایت از کار و سرمایه ایرانی " بر دارد .

موضوعات:

  • نقش باشگاه مشتریان در افزایش تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی
  • ضرورت ایجاد باشگاه مشتریان
  • چالش های راه اندازی و مدیریت باشگاه مشتریان
  • راه حل ها و مدل های کسب و کار باشگاه های مشتریان
  • باشگاه مشتریان هزینه یا سرمایه گذاری؟
  • باشگاه مشتریان و اثرات آن در ارتقای جایگاه برند
  • باشگاه مشتریان و اثرات آن بر بازاریابی و فروش
  • باشگاه مشتریان از دیدگاه تبلیغات
  • باشگاه مشتریان و داده کاوی
  • باشگاه مشتریان و برنامه های وفادارسازی مشتریان
  • باشگاه مشتریان و نرم افزارهایCRM
  • باشگاه مشتریان و سیستم های پرداخت الکترونیکی
  • مدیریت و راهبری باشگاه مشتریان
  • روش های توسعه باشگاه مشتریان
  • بررسی انواع مدل های باشگاه مشتریان
  • بررسی انواع روش ها، نرم افزارها و ابزار های راه اندازی و توسعه باشگاه مشتریان
  • نقش بازاریابی و تبلیغات اینترنتی و شبکه های اجتماعی در موفقیت باشگاه مشتریان
  • بررسی نمونه های ایرانی و خارجی باشگاه مشتریان

اهداف کنفرانس باشگاه مشتریان

  • فرهنگ سازی راه اندازی باشگاه اعضا و مشتریان
  • آشنایی با مفاهیم و کارکاردهای باشگاه مشتریان
  • بررسی نمونه های موفق داخلی و خارجی در صنایع مختلف
  • بحث و تبادل نظر متخصصان
  • به اشتراک گذاری تجارب موفق
  • معرفی نرم افزارها و راه حل های راه اندازی و توسعه باشگاه مشتریان