نخستین کنفرانس ملی تبلیغات محیطی در ایران

نخستین کنفرانس ملی تبلیغات محیطی در ایران

Conference on Outdoor Advertising

پوستر نخستین کنفرانس ملی تبلیغات محیطی در ایران

نخستین کنفرانس ملی تبلیغات محیطی در ایران در تاریخ ۳ آذر ۱۳۹۴ توسط دانشگاه علم و فرهنگ و تحت حمایت سیویلیکا در شهر تهران برگزار گردید.این همایش تحت حمایت سیویلیکا بوده است و به محض اتمام مراحل نمایه سازی، مقالات آن از طریق همین پایگاه منتشر خواهد شد.


محورهای اصلی کنفرانس:

-تبلیغات محیطی، هویت و ارتباطات فرهنگی و اجتماعی
-تبلیغات محیطی و بهبود فضای کسب و کار
-اخلاق، قوانین و الزامات در تبلیغات محیطی
-تبلیغات محیطی، مبلمان و نمای شهری
-تکنولوژی ها و فناوری های نوین در تبلیغات محیطی



مقالات پذیرش شده در نخستین کنفرانس ملی تبلیغات محیطی در ایران