اولین کنفرانس ملی بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها

اولین کنفرانس ملی بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها

پوستر اولین کنفرانس ملی بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها

اولین کنفرانس ملی بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها در تاریخ ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ تا ۳۰ بهمن ۱۳۹۴ توسط دانشگاه اصفهان - بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و تحت حمایت سیویلیکا در شهر اصفهان برگزار گردید.این همایش تحت حمایت سیویلیکا بوده است و به محض اتمام مراحل نمایه سازی، مقالات آن از طریق همین پایگاه منتشر خواهد شد.


اهداف کنفرانس:

-بررسی جایگاه ایران در صنعت بازی‌های رایانه‌ای
-آسیب‌شناسی صنعت بازی‌های رایانه‌ای ملّی
- بررسی جایگاه علوم انسانی و هنر در توسعه‌ی بازی‌های رایانه‌ای

 

محورهای کنفرانس:

    فناوری‌های مطرح در تولید و توسعه‌ی بازی‌های رایانه‌ای
    رویکردهای هوش مصنوعی در توسعه‌ی بازی‌های رایانه‌ای
    تحلیل روانشناختی بازی‌های رایانه‌ای
    تحلیل جامعه‌شناختی بازی‌های رایانه‌ای
    مدل‌سازی احساس و هیجان در بازی‌های رایانه‌ای
    بازی‌های رایانه‌ای و قدرت نرم
    بازی‌های رایانه‌ای و پدافند غیرعامل
    شیوه‌های جذب مخاطب و بازاریابی در حوزه‌ی باز‌ی‌های رایانه‌ای
    نقش صنعت بازی‌های رایانه‌ای در حوزه‌ی تجارت، اقتصاد و کارآفرینی
    مدل‌سازی فرایند توسعه‌ی بازی‌های رایانه‌ای
    مدل کسب و کار در توسعه‌ی بازی‌های رایانه‌ای
    تحلیل زیبایی‌شناختی و تکنیکی بازی‌های رایانه‌ای
    اصول هنری طراحی بازی‌های رایانه‌ای
    بازی‌های رایانه‌ای و ملاحظات حقوقی
    بازی‌های جدّی (Serious Games)
    بازی‌نمایی (Gamification)
   بررسی نقش بازی‌های رایانه‌ای و ارائه‌ی ایده‌های جدید در حوزه‌های:
       -   خانواده
       -    سلامت جسمی و روحی
        -    فرهنگ، تاریخ و ادبیات
        -    آموزش
        -    تبلیغات
        -    هویت‌یابی و فرهنگ‌سازی
        -    توسعه‌ی صنعت گردشگری
        -    درمان اختلالات جسمی
        -    توانبخشی شناختی
        -    ترویج ارزش‌های دفاع مقدس
        -    ترویج آموزه‌های مذهبی و قرآنی
    و کلیه‌ی محورهای مرتبط با ابعاد فنّی و اجتماعی بازی‌های رایانه‌ای



مقالات پذیرش شده در اولین کنفرانس ملی بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها