همایش تخصصی بررسی ابعاد شبکه های اجتماعی

همایش تخصصی بررسی ابعاد شبکه های اجتماعی

Conference exploring social networks

پوستر همایش تخصصی بررسی ابعاد شبکه های اجتماعی

همایش تخصصی بررسی ابعاد شبکه های اجتماعی در تاریخ ۲۰ مهر ۱۳۹۲ توسط جهاد دانشگاهی - پژوهشکده فناوری اطلاعات در شهر تهران برگزار گردید.این همایش تحت حمایت سیویلیکا بوده است و به محض اتمام مراحل نمایه سازی، مقالات آن از طریق همین پایگاه منتشر خواهد شد.


 مهمترین اهداف برگزاری همایش:
- ایجاد بستر مناسب برای ارائه گزارش پژوهش‌های علمی در زمینه نقش رسانه‌ها در کاهش یا افزایش مسائل اجتماعی ایران
- تبادل اطلاعات و تجربیات صاحبنظران در این زمینه دانست.
- ایجاد ارتباط میان صاحبنظران و محققان دانشگاهی از یک سو و مسئولین و مدیران ذیربط در وزارت‌خانه‌ها و نهادهای تصمیم‌گیرنده رسمی کشور از سوی دیگر و تبادل اطلاعات و تجربیات این دو گروه

اهداف همایش:
- بررسی تاثیرات شبکه‌های اجتماعی در اتفاقات مختلف ایران و جهان (بیداری اسلامی عربی، انتخابات امریکا، انتخابات ایران و...)
- بررسی برخی از شبکه‌های اجتماعی ایرانی (بلاگستان فارسی، سایت ضد انقلاب بالاترین و...)
- بررسی راه‌های نظارت و کنترل بر این شبکه‌ها
- تولید محتوای علمی و بومی در حوزه رسانه‌های اجتماعی
- ارتباط پویا و مفید بین پژوهشگران، مردم و دانشگاه ها
- ارایه جدیدترین پژوهش های بومی در حوزه رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی
- اشتراگ گذاری ایده های جدید در حوزه رسانه‌های اجتماعی

محورهای همایش:
- شبکه های اجتماعی هویت و سبک زندگی اسلامی-ایرانی
- شبکه های اجتماعی و روابط نسلی در ایران
- شبکه های اجتماعی و الگوی اسلامی - ایرانی پیشرفت
- شبکه های اجتماعی و رونق کسب وکار
- شبکه های اجتماعی و امنیت(حریم خصوصی وکنترل و افشای اطلاعات و...)
- ابزارهای مدیریت محتوا در شبکه های اجتماعی
- مطالعه وتحلیل شبکه های اجتماعی
- بررسی انتشار اطلاعات در شبکه های اجتماعی
- بررسی مدیریت هوشمند شبکه های اجتماعی
- بررسی تاثیرات متقابل شبکه های اجتماعی مجازی وواقعی
 
 



مقالات پذیرش شده در همایش تخصصی بررسی ابعاد شبکه های اجتماعی