دومین کنفرانس بین المللی استراتژی برند

دومین کنفرانس بین المللی استراتژی برند

پوستر دومین کنفرانس بین المللی استراتژی برند

دومین کنفرانس بین المللی استراتژی برند در تاریخ ۲۹ دی ۱۳۹۴ تا ۳۰ دی ۱۳۹۴ توسط گروه بین‌المللی راهبران و تحت حمایت سیویلیکا در شهر تهران برگزار گردید.این همایش تحت حمایت سیویلیکا بوده است و به محض اتمام مراحل نمایه سازی، مقالات آن از طریق همین پایگاه منتشر خواهد شد.


اهمیت و ضرورت توجه به دانش برند در کشور و لزوم توسعه عمومی و تخصصی این دانش در بین مدیران و کارشناسان فعال به عنوان یکی از راهکارهای جدی توسعه مورد توجه سازمان ها و نهادهای علمی قرار گرفته است. در راستای ایجاد بستری به منظور گردهمای اساتید، دانشجویان و مدیران برند های مختلف توسعه یافته و در حال رشد در کشور، کنفرانس بین المللی استراتژی برند به طور سالیانه برگزار می شود تا آخرین دستاورد های علمی و تخصصی این حوزه نیز بررسی و تجزیه و تحلیل می شود. اولین دوره کنفرانس بین المللی استراتژی برند با تکیه بر دو اصل علمی بودن و مشارکت حداکثری با حضور بیش از 193 سازمان و نهاد، شرکت، انجمن و موسسه مشارکت کننده با هدف ایجاد مشارکت و تعامل بیشتر بین دانشگران، پژوهشگران و مدیران مطرح حوزه برند و مشارکت سازمان هایی چون دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام، مجلس شورای اسلامی، وزارت امور خارجه، وزارت آموزش پرورش، وزارت صنعت، معدن و تجارت در قالب سازمان های گسترش و نوسازی صنایع ایران، سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران، سازمان غذا و دارو، اتاق بازرگانی، صنایع معادن و کشاورزی ایران، سازمان حفاظت محیط زیست، سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و با حضور بیش از 60 نفر از اعضای هیات علمی از 25 دانشگاه و موسسه علمی داخلی و خارجی و همراهی 28 انجمن علمی و صنفی و بیش از 32 شرکت و موسسه تجاری بزرگ و سایر نهادها و سازمان های مرتبط با پیام رئیس محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی و سخنرانی معاون محترم رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست سرکار خانم دکتر ابتکار و با حضور اساتید و مدعوین برجسته بین المللی از کشورهای انگلستان، هندوستان، فرانسه، کلمبیا، کانادا، لبنان و ارائه مورد کاوی های ملی و بین المللی، کارگاه ها و پنل های تخصصی و نمایشگاه های جانبی در روزهای 5 و 6 بهمن ماه 93 در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار شد. دبیرخانه دائمی کنفرانس بین المللی استراتژی برند، برخود وظیفه میداند تا ضمن حفظ ارزش ها و اهداف سال اول، دومین کنفرانس بین المللی استراتژی برند را با دقت و کیفیت بالاتر برای تکمیل اهداف و برنامه های آغاز شده از سال پیش را در را 29 و30 دی ماه سال جاری برگزار نماید.

 

محورهای کنفرانس:

-استراتژی‌های برند و برندسازی: ایجاد، توسعه و احیای برندها
-استراتژی‌های هویت‌ و وفاداری برند
-برندهای اسلامی و بازارهای جهانی
-برندهای ایرانی و بازارهای منطقه‌ای
-شیوه ها و مدلهای ارزشیابی برند
-مدیریت ارتباط با مشتریان و تجربه برند
-معماری برند
-روابط عمومی برند
-ترویج برند