دومین کنفرانس مدیریت تبلیغات

دومین کنفرانس مدیریت تبلیغات

پوستر دومین کنفرانس مدیریت تبلیغات

دومین کنفرانس مدیریت تبلیغات در تاریخ ۱۵ دی ۱۳۹۵ توسط دانشکده مدیریت دانشگاه تهران و تحت حمایت سیویلیکا در شهر تهران برگزار خواهد شد.با توجه به اینکه این همایش به صورت رسمی برگزار می گردد، کلیه مقالات این کنفرانس در پایگاه سیویلیکا و نیز کنسرسیوم محتوای ملی نمایه خواهد شد و شما می توانید با اطمینان کامل، مقالات خود را در این همایش ارائه نموده و از امتیازات علمی ارائه مقاله کنفرانس با دریافت گواهی کنفرانس استفاده نمایید.


محورهای کنفرانس:

-روندهای نوظهور در تبلیغات
-تبلیغات دیجیتال
-تبلیغات غیر تجاری
-خلاقیت و ایده پردازی در تبلیغات
-مدیریت رسانه و تبلیغات
-مدیریت بودجه برنامه های تبلیغاتی
-مسئولیت های اجتماعی شرکت ها و تبلیغات
-اندازه گیری اثربخشی کمپین های تبلیغاتی
-آسیب شناسی تبلیغات در ایران
-رفتار مصرف کننده و تبلیغات
-مدیریت کمپین های تبلیغاتی
-استراتژی تبلیغات
-بازاریابی محتوا