نخستین کنفرانس مدیریت تبلیغات

نخستین کنفرانس مدیریت تبلیغات

پوستر نخستین کنفرانس مدیریت تبلیغات

نخستین کنفرانس مدیریت تبلیغات در تاریخ ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ توسط دانشکده مدیریت دانشگاه تهران و تحت حمایت سیویلیکا در شهر تهران برگزار گردید.این همایش تحت حمایت سیویلیکا بوده است و به محض اتمام مراحل نمایه سازی، مقالات آن از طریق همین پایگاه منتشر خواهد شد.


محورهای کنفرانس:

-ارتباطات بازاریابی یکپارچه
-کمپین های تبلیغاتی
-مدیریت برنامه های تبلیغاتی(اهداف، پیام، رسانه،بودجه و ارزیابی)
-رفتار مصرف کننده و تبلیغات(جامعه شناسی و روانشناسی تبلیغات)
-تبلیغات الکترونیکی
-ایده پردازی و خلاقیت در تبلیغات
-اثربخشی تبلیغات
-آسیب شناسی تبلیغات در ایران



مقالات پذیرش شده در نخستین کنفرانس مدیریت تبلیغات